مطالب مرتبط:
ضبط ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینی
بهره برداری پارکینگ خیابان امام خمینی قم در نیمه نخست سال 1404
سید حسن خمینی: تبلیغات بی دلیلی علیه مهاجران شکل گرفته است/ گریه کنان دروغین امام حسین(ع) نباشیم
امام خمینی: ساواکی ها پیش من از آخوند فاسد محترم ترند / نباید کاری بکنیم که بگویند دادگاه ها در زمان طاغوت هم این کارها را می کردند
خودکفایی 3800 نفر از خانواده های تحت حمایت امداد امام خمینی (ره) لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 18:402024-10-12پزشكي

65 بیمار سکته قلبی دربیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند


بجنورد _ رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: 65 بیمار با تشخیص سکته حاد قلبی با ارایه خدمات درمانی استاندارد در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند.

- 65 بیمار سکته قلبی دربیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند بجنورد _ رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: 65 بیمار با تشخیص سکته حاد قلبی با ارایه خدمات درمانی استاندارد در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آرزو کرد رستمی از پذیرش 313 بیمار قلبی و عروقی در نیمه نخست سال جاری در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 65 بیمار با تشخیص سکته حاد قلبی در بخش سی سی یو بستری شدند.

وی گفت: تعداد مراجعین کد 247( سکته قلبی) 65 بیمار بودند که 36 بیمار کاندید دریافت دارو شدند و پس از دریافت داروهای حیاتی قلبی باحال عمومی مطلوب از بیمارستان مرخص شدند.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین هدف اصلی طرح رمز 247 را تشخیص و درمان سریع و مؤثر بیماران مبتلا به سکته حاد قلبی عنوان کرد و افزود: نحوه عملکرد کد 247 به این صورت است که بیماران با علائم سکته حاد قلبی که به بیمارستان مراجعه می کنند، بدون معطلی و اتلاف وقت توسط پزشک معاینه می شوند، در صورت تأیید سکته حاد قلبی، بیمار توسط متخصص قلب بررسی و در صورت انسداد عروق، داروهای ویژه و حیات


برچسب ها: بیمار - بیمارستان - اسفراین - ارایه خدمات درمانی - قلبی - سکته قلبی - سکته
آخرین اخبار سرویس:

65 بیمار سکته قلبی دربیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند

65 بیمار سکته قلبی دربیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نجات یافتند