مطالب مرتبط:
پاسخ عملی به ادعا های تکراری درباره جزایر سه گانه؛ آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی
آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره بوموسی
آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی
ساخت 110 واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی
عملیات اجرایی 110 واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 15:152024-10-21اقتصادي

معاون وزیر راه: آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی


قطعا جزیره ابوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه های مسکن در جزیره به اجرا می رسد.

- رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قطعا جزیره ابوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه های مسکن در جزیره به اجرا می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه های مسکن در جزیره به اجرا می رسد.

  ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: مصوب قانونی داریم که در جزیره تمام ایرانی بوموسی برای ساکنین و کسانی که علاقمند به سکونت در ایران جزیره هستند، مسکن سازی کنیم و مصوبه ساخت 110 واحد به استان ابلاغ شد و به زودی عملیات ساخت آغاز می شود.

     وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می دانیم که می توانیم در ان منطقه دخل و تصرف کنیم، تاکید کرد: تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراض


برچسب ها: بوموسی - جمهوری اسلامی ایران - جزیره - معاون وزیر راه و شهرسازی - جزیره ابوموسی - جمهوری اسلامی - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی

معاون وزیر راه: آغاز ساخت 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی