مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: شهادت سید حسن نصرالله جریان مقاومت تقویت می کند
کارگاه “تکنیک های تقویت ارتباط با همسر” ویژه خانواده های پرسنل شرکت آهن و فولاد ارفع
شهادت سید «حسن نصرالله» موجب استحکام و تقویت حزب الله خواهد شد
نقطه قوت بزرگ گندوز از نگاه عابدزاده | دو ضعف مهمی که چشم عقاب آسیا را گرفت
افزایش 30 درصدی ورود گردشگران هندی و کویتی به ایران | تقویت زیرساخت های گردشگری در کشور به اعتبار نیاز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 15:402024-09-29فناوري

نقاط قوت ICT را تقویت می کنیم


امیدوارم در مسیر سربلندی نظام جمهوری اسلامتی ایران گام موثری برداریم و نقاط قوت ICT را تقویت کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و تجلیل از رییس سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانهای تابعه، اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و برخی مدیران اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات برگزار شد از خدمات، تلاشها و دستاوردهای امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر و رییس سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر شد.

حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس رگولاتوری در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاشها و دستاوردهای امیر محمدزاده لاجوردی گفت: فرصت خدمت بسیار کوتاه است انشاءالله ما هم در این فرصتی که در اختیار داریم با توجه به تحولات شگرفی که در حوزه ارتباطات در حال رخ دادن است، بتوانیم به کمک کارکنان، مدیران و فعالان حوزه ICT، نقاط قوت را تقویت کرده و پیش ببریم و نقاط ضعف را پوشش دهیم و در مسیر سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران گام موثری برداریم.

در این مراسم که بطور مشترک با شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد بهزاد اکبری و محمد جعفرپور مدیرعامل فعلی و پیشین، شرکت ارتباطات زیرساخت نیز سخنرانی کردند.


برچسب ها: ارتباطات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات - سازمان تنظیم مقررات - تنظیم مقررات - ارتباطات و فناوری - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

نقاط قوت ICT را تقویت می کنیم

نقاط قوت ICT را تقویت می کنیم