مطالب مرتبط:
البرز رتبه نخست ورودی پرونده های دادگاه های صلح در کشور را کسب کرد
تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است
تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است
مسعود پزشکیان: آمده ام تا مناسبات کشورم را بر اساس ملزومات و واقعیت های دنیای امروز سازمان دهی کنم/وحشیگری دیوانه وار اسراییل در لبنان باید متوقف شود/ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچکس سر جنگ و دعوا نداریم/ ما آماده تعامل با اعضای برجام هستیم
بازگرداندن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین تنها راهکار دستیابی به صلح پایدار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 13:002024-09-25سياسي

وکلا، پرونده ها را به سوی صلح و سازش هدایت کنند


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: امروز که در جایگاه وکالت قرار دارید پس از دو سال تلاش دوره کارآموزی را پشت سر گذاشته اید و آزمون اختبار را سپری کردید و امروز در لباس وکالت پایه یک قرار گرفته اید وظیفه ما و شما احقاق حق و عدالت در جامعه است.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: امروز که در جایگاه وکالت قرار دارید پس از دو سال تلاش دوره کارآموزی را پشت سر گذاشته اید و آزمون اختبار را سپری کردید و امروز در لباس وکالت پایه یک قرار گرفته اید وظیفه ما و شما احقاق حق و عدالت در جامعه است.

نرگس صلواتی، در آیین تحلیف پروانه وکالت پایه یک دادگستری مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان، اظهار کرد: تلاش کنید دست ها، قلم ها و قدم هایتان یاری مظلومان باشد که اگر این روند طی شود نام وکیل بر ما صادق و زیبنده است و جز این باشد باری بر دوش دستگاه قضایی و مانعی برای اجرای عدالت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت سوگندی که وکلا یاد می کنند، ادامه داد: سوگندنامه وکالتی که امروز به آن قسم می خورید سرشار از آموزه های اخلاقی است که یک وکیل قوه قضاییه در طول حیات حرفه ای خود باید به آن معتقد باشد.

وکیل حرفه ای در گام نخست باید اخلاق حرفه ای داشته باشد در غیر این صورت نمی تواند برای احقاق حق موکل خود گامی بردارد، تخطی از این سو


برچسب ها: مرکز وکلای قوه قضاییه - استان اصفهان - قوه قضاییه - وکالت - اصفهان - قضایی - امروز
آخرین اخبار سرویس:

وکلا، پرونده ها را به سوی صلح و سازش هدایت کنند

وکلا، پرونده ها را به سوی صلح و سازش هدایت کنند