مطالب مرتبط:
تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در دربی امیدها، نبودن آمبولانس دلیل تاخیر 30 دقیقه ای!
وام جدید برای مشمولان خدمت وظیفه عمومی در هفته انتظامی
تاخیر دائمی در پرداخت حقوق کارکنان آبفا بسیار نگران کننده شده است
تسهیلات ویژه برای مشمولان خدمت وظیفه عمومی در هفته انتظامی
مشکلات مالی، حقوقی و مدیریتی باعث تاخیر در اجرای قطار شهری اهواز شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 10:102024-10-08سياسي

تاخیر در بروزرسانی سامانه ها نباید خللی در خدمت رسانی ایجاد کند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نباید هیچ خللی بواسطه تاخیر در اتمام پروژه ها و عدم بروزرسانی سامانه ها در خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف سازمانی بوجود بیاید.

- تاخیر در بروزرسانی سامانه ها نباید خللی در خدمت رسانی ایجاد کند رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نباید هیچ خللی بواسطه تاخیر در اتمام پروژه ها و عدم بروزرسانی سامانه ها در خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف سازمانی بوجود بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: همه ارکان پروژه ها از قبیل پیمانکار، ناظر و واحد بهره برداری کننده باید بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و طرح عملیاتی پروژه ها اقدامات خود را به انجام برسانند و در صورت بروز مشکل و مانع، ضمن انجام آسیب شناسی لازم، گزارش مربوطه را به مراجع ذیصلاح ارائه کنند.

وی افزود: در اجرای پروژه های ملی هیچ دلیلی برای تاخیر در اجرای آن ها قابل پذیرش نیست و باید همه ارکان پروژه ها خود را مکلف و متعهد به این امر بدانند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به لزوم انجام خدمت سریع، ارزان و بی منت به مردم که مورد تاکید رییس دستگاه قضا است، بیان کرد: نباید هیچ خللی بواسطه تاخیر در اتمام پروژه ها و عدم


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - رسانی - خدمت رسانی - بروزرسانی - خدمت رسانی به مردم
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در بروزرسانی سامانه ها نباید خللی در خدمت رسانی ایجاد کند

تاخیر در بروزرسانی سامانه ها نباید خللی در خدمت رسانی ایجاد کند