مطالب مرتبط:
خط دفاعی ایران مقابل قطر تغییر می کند؟
سفر قالیباف به لبنان با هدف تغییر معادلات منطقه انجام شد
پشت پرده تغییر پست اجباری کریم باقری در پرسپولیس!
آیا قیمت گوشت قرمز تغییر می کند؟
از لزوم ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت تا ضرورت تغییر رویکرد برای ورود مسئولان به خطوط ویژه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 20:052024-10-15سياسي

مخالف هرگونه تغییر کاربری در محدوده شورابیل هستیم


نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مخالف هرگونه تغییر کاربری در محوطه شورابیل هستیم چرا که ماهیت این مجموعه عوض می شود.

- اردبیل- نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مخالف هرگونه تغییر کاربری در محوطه شورابیل هستیم چرا که ماهیت این مجموعه عوض می شود.

سجاد محمدحسن پور در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص لایحه صدور مجوز برای پروژه تجاری مسکونی در مجاورت شوراسنتر اظهار کرد: پروژه سام پلازا یک پروژه مشارکتی است که در گذشته نیز شاهد مشارکت با سرمایه گذار این پروژه بنام پروژه شوراسنتر بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه سابقه این سرمایه گذار در دوره های قبلی کاملاً شفاف و به نوعی منفی است، افزود: لازم است در واگذاری یک پروژه مشارکتی به سرمایه گذار، سوابق اجرایی را مورد بررسی قرار دهیم.

نایب رییس شورای شهر اردبیل با انتقاد از عدم وجود پارکینگ در مجتمع تجاری شوراسنتر بیان کرد: حذف پارکینگ شوراسنتر و تغییر کاربری زیرزمین این مجتمع به تجاری باعث نارضایتی اهالی و شهروندانی می شود که در آن خیابان گذر می کنند که منجر به ترافیک نیز شده است و لذا نباید دوباره این موضوع را تکرار کنیم.

محمد حسن پور با اشاره به اینکه سازه اولیه پروژه سام پلازا بدون قرارداد بوده است، تصریح کرد: با هرگونه تغییر کاربری مخالف هستم، چرا که تغییر ارتفاع سازه


برچسب ها: شورای اسلامی شهر اردبیل - رییس شورای اسلامی شهر - تغییر کاربری - سرمایه گذار - پروژه - شورای اسلامی شهر - شهر اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

مخالف هرگونه تغییر کاربری در محدوده شورابیل هستیم

مخالف هرگونه تغییر کاربری در محدوده شورابیل هستیم