مطالب مرتبط:
حمایت ایران از جبهه مقاومت تا نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت
اجرای مرشد شیرخدا در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت
گردشگری مقاومت، عمق روایت تاریخی این حوزه را به نسل جدید منتقل می کند
اجرای مرشد شیرخدا در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت
زنان پرچم دار جبهه فرهنگی مقاومت و مقابله با تفکر صهیونیسم باید باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 08:202024-10-06سياسي

رموز سه گانه ماندگاری مقاومت


ه نوع سازمان مندی و ساختاربندی سیاسی و تشکیلاتی در انقلاب اسلامی و در تمام محور مقاومت، متفاوت از سازمان های متعارف در تمام جهان است و وجوه معنوی و الهی حاکم بر آن، - ه نوع سازمان مندی و ساختاربندی سیاسی و تشکیلاتی در انقلاب اسلامی و در تمام محور مقاومت، متفاوت از سازمان های متعارف در تمام جهان است و وجوه معنوی و الهی حاکم بر آن، تمام سختی ها و بغرنجی ها را در نهایت به آسانی و نقطه کانونی برای پیشرفت مضاعف بدل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: برای علت یابی ماندگاری محور مقاومت باید به ریشه های ماندگاری انقلاب اسلامی، یعنی ولایت الهی و مردمی بودن تمسک جست.

همچنین نوع سازمان مندی و ساختاربندی سیاسی و تشکیلاتی در انقلاب اسلامی و در تمام محور مقاومت، متفاوت از سازمان های متعارف در تمام جهان است و وجوه معنوی و الهی حاکم بر آن، تمام سختی ها و بغرنجی ها را در نهایت به آسانی و نقطه کانونی برای پیشرفت مضاعف بدل می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نمازجمعه اخیر تهران برای تحلیل شرایط امروز لبنان و فلسطین و شهادت زعمای محور مقاومت در این دو کشور، مخاطبین لبنانی و فلسطینی خود را به وقایع آشوبناک تابستان سال 1360 در ایران ارجاع دادند و تاکید کردند همان طور که در آن برهه، حرکت انقلاب اسلامی کند نشد، در لبنان و


برچسب ها: انقلاب اسلامی - محور مقاومت - سازمان - مقاومت - اسلامی - انقلاب - ماندگاری
آخرین اخبار سرویس:

رموز سه گانه ماندگاری مقاومت

رموز سه گانه ماندگاری مقاومت