مطالب مرتبط:
اولین آزمون مردودی دولت در برنامه هفتم در بخش انرژی است؟
اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیران
خیز سردار آزمون برای آقای گلی در لیگ امارات
سردار ایرانی در امارات پادشاهی می کند / آزمون به دنبال کفش طلای ادنوک لیگ
خیز سردار آزمون برای آقای گلی در لیگ امارات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-01دانش

عدالت آموزشی در محاق با آزمون و خطاهای ناتمام کنکوری!


طبق آخرین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است در کنکور 1404، خبری از درس های عمومی نباشد، اما به جای آن، سوابق تحصیلی نقش مهمی در نتیجه کنکور دارند.

- طبق آخرین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است در کنکور 1404، خبری از درس های عمومی نباشد، اما به جای آن، سوابق تحصیلی نقش مهمی در نتیجه کنکور دارند.

در واقع داوطلب کنکور باید در امتحانات پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم نمرات خوبی کسب کند، زیرا 60 درصد کنکور 1404 را میانگین همین نمرات تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه می خوانید گزارش روزنامه جوان درباره بررسی مزایا و معایب تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور در گفت وگو با کارشناسان آموزشی است: تصمیمات ضد و نقیض نشان از عدم آگاهی و اشراف کامل افراد به اصل ماجرا دارد، به همین دلیل است که امروز قانون وضع می کنیم و فردا روز، قوانین کاملاً جدید که قبلی ها را نقض می کند، تعیین می کنیم! کاش یک روز و برای همیشه، تصمیم می گرفتیم که زمان کافی برای بررسی همه جانبه طرح های مطرح شده اختصاص بدهیم؛ برای نمونه بهترین طرح ها را طی یک بازه در محدوده های مختلف اعمال و آزمایش کنیم، بدون آنکه نتیجه اش تأثیری در عاقبت و آینده دانش آموزان داشته باشد.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - کنکور - سوابق تحصیلی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - سوابق تحصیلی در کنکور - شورای عالی
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در محاق با آزمون و خطاهای ناتمام کنکوری!

عدالت آموزشی در محاق با آزمون و خطاهای ناتمام کنکوری!