مطالب مرتبط:
نبض بازار؛ پیش بینی قیمت طلا و سکه 7مهر/تثبیت اونس جهانی به قله نشینی طلا کمک می کند
نبض بازار؛ پیش بینی قیمت طلا و سکه 7مهر/تثبیت اونس جهانی به قله نشینی طلا کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 13:052024-09-28بين الملل

قله نزدیک است


شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که حملات بی سابقه و وحشیانه در ضاحیه جنوبی لبنان با هدف ترور دبیرکل حزب الله، تکمیل پازل کشتار در غزه ی قهرمان و ترور شهید اسماعیل هنیه است.

- شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که حملات بی سابقه و وحشیانه در ضاحیه جنوبی لبنان با هدف ترور دبیرکل حزب الله، تکمیل پازل کشتار در غزه ی قهرمان و ترور شهید اسماعیل هنیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به این شرح است: وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ همانگونه که انتظار می رفت، رژیم کودک کش و سگ هار آمریکا در منطقه، با سوءاستفاده از سیاست غلط انفعال با نقاب صبر، تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و در قتل عام، خونریزی، نسل کشی و جنایت، هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست و در این هولوکاست واقعی و در مقابل چشم مردم دنیا، از حمایت آشکار و عملی دولت تروریستی آمریکا بهره مند است.

حملات بی سابقه و وحشیانه در ضاحیه جنوبی لبنان با هدف ترور دبیرکل محترم حزب الله، حاج سید حسن نصرالله عزیز حفظه الله تعالی، تکمیل پازل کشتار در غزه ی قهرمان و ترور شهید اسماعیل هنیه است که تداوم سیاست انفعال در برابر آن، به معنای میدان دهی به او برای برداشتن گام های خطرناک ت


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسماعیل هنیه - بیانیه - ترور - وحشیانه - اسماعیل - راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

قله نزدیک است

قله نزدیک است