مطالب مرتبط:
راه پر پیچ و خم واردات گوشی آیفون/ مخالفت مجلس با اختصاص ارز دولتی برای واردات کالاهای لوکس
صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است
آماده نبودن زیرساخت های دسترسی حلقه مفقوده توسعه گردشگری در خراسان شمالی
از 7 هزار میلیارد تومانی که دولت برای معوقات پرستاران اختصاص داد تنها 3 هزار میلیارد تومان به حوزه پرستاری تعلق گرفت / کمبود پرستار چالش جدی حوزه بهداشت و درمان است
حسین رجب پور، اقتصاددان: دولت در حوزه عدالت اجتماعی با ضعف جدی گفتمانی روبرو است / با اینکه در سند «توسعه و تکامل جمهوری اسلامی»، مفهوم کیفیت زندگی بارها تکرار شده، اما در اسناد بعدی رویکرد برابری گرا گم شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 23:102024-09-29سياسي

مجلس برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جاذبه گردشگری تنگ رغز در شهرستان داراب را پدیده ای منحصربه فرد معرفی کرد و گفت: - ایسنا/فارس معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جاذبه گردشگری تنگ رغز در شهرستان داراب را پدیده ای منحصربه فرد معرفی کرد و گفت: پیشنهاد می شود مجلس شورای اسلامی برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد.

علی اصغر شالبافیان امروز، 8 مهرماه در جریان سفر به استان فارس با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان داراب طی سخنانی افزود: شهرستان داراب از تنوع جاذبه های گردشگری طبیعی منحصربه فردی برخوردار است که برای رشد و توسعه گردشگری نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: برای نمونه مجموعه گردشگری چشمه گلابی به اعتبارات زیرساختی نیاز دارد که مقرر شده از محل اعتبارات ملی تامین شود.

شالبافیان همچنین گفت: در حوزه گردشگری کشاورزی هم این شهرستان دارای ظرفیت های بسیاری است که مقرر شد ضوابط برای تسریع امور تسهیل شود و اعطای مجوزهای متقاضیان سرمایه گذاری این بخش نیز تسریع ضود معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، حضور و فعالیت بومگردی ها در این شهرستان را پر رنگ توصیف کرد و افزود: چنانچه ردیف اعتباری خاصی برای جاذب


برچسب ها: گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - شهرستان داراب - معاون گردشگری - توسعه گردشگری - منحصربه فرد - صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد

مجلس برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد