مطالب مرتبط:
تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس
سقوط هولناک یک دانش آموز از روی دیوار مدرسه در کهریزک
تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس
سقوط دانش آموز شهر کهریزک از روی دیوار مدرسه
کاظمی، وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش آموزان کشور مطلوب نیست/ تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس/ متاسفانه مدارس متناسب با ساختار شهری توسعه نیافتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:552024-10-14اجتماعي

3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگشتند


معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: به کمک مددکاران کمیته امداد و همکاری با موسسات آموزشی بخش خصوصی توانستیم از میان 6000 دانش آموز مددجوی بازمانده از تحصیل 3500 نفر را به مدرسه برگردانیم.

- معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: به کمک مددکاران کمیته امداد و همکاری با موسسات آموزشی بخش خصوصی توانستیم از میان 6000 دانش آموز مددجوی بازمانده از تحصیل 3500 نفر را به مدرسه برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اهمیت و تأثیرگذاری عدالت آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم کشور، یکی از مبحث های مهم نظام آموزشی است که به روزرسانی سیستم آموزشی در حوزه تعلیم وتربیت در این مناطق را به امری ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

کودکان و نوجوانان مناطق محروم و خانواده های کم برخوردار که دغدغه ها و مشکلات زیادی در حوزه معیشت فرهنگ و خانواده دارند از این نظر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند زیرا اختلال در فرآیند آموزش و خطر ترک تحصیل یا بازماندگی از تحصیل برای آنان وجود دارد.

عدم توجه به استعدادها و توانمندی های این قشر از و جامعه موجب می شود این افراد نتوانند جایگاه مناسبی در آینده بیابند و چرخه فقر و محرومیت ادامه یابد.

اما توجه به تحصیل و توانمندسازی دانش آموزان مددجو می تواند در بهبود وضعیت آنها کمک شایانی کند.


برچسب ها: بازمانده از تحصیل - کمیته امداد - دانش آموز - معاون امور فرهنگی - آموزشی - موسسات آموزشی - دانش آموز بازمانده از تحصیل
آخرین اخبار سرویس:

3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگشتند

3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگشتند