مطالب مرتبط:
نقشه راه دستیابی به ترانزیت 15 میلیون تنی بین تهران و باکو تهیه شود
آذربایجان در ساخت راه آهن رشت-آستارا مشارکت کند/ ترانزیت 15 میلیون تنی بین دو کشور
ساخت راه آهن سراسری ایران چطور آغاز شد؟
قطار مسافربری بین ایران و ترکیه مجدد راه اندازی می شود؟
ویدیو/ خسارت 53 میلیون دلاری ایران به رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 09:502024-10-15بين الملل

تهیه نقشه راه دستیابی به ترانزیت 15 میلیون تنی بین ایران و باکو


وزیر راه و شهرسازی خواستار تهیه نقشه راه دستیابی به هدف 15 میلیون تن ترانزیت سالیانه کالا بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان شد.

- وزیر راه و شهرسازی خواستار تهیه نقشه راه دستیابی به هدف 15 میلیون تن ترانزیت سالیانه کالا بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی امروز (سه شنبه، 24 مهر) طی دیدار و مذاکره با شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر آذربایجان با بیان اینکه توسعه ارتباط با جمهوری آذربایجان از اهمیت و جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران برخوردار است، گفت: گسترش روابط ایران و آذربایجان در آینده و نزدیک در راستای منافع دو کشور بیش از پیش ارتقا خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مجدد سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، افزود: آمادگی داریم تا مناسبات دو کشور را در همه بخش ها توسعه دهیم.

وی افزود: آماده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را در تهران برگزار کنیم تا همه زمینه های همکاری مرور شود و خوشبختانه همکاری در تمام زمینه های حمل و نقل و لجستیک و همینطور در پروژه های زیرساختی به طور مستمر در جریان است.


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - جمهوری آذربایجان - آذربایجان - راه و شهرسازی - ایران و جمهوری آذربایجان - جمهوری اسلامی ایران - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه راه دستیابی به ترانزیت 15 میلیون تنی بین ایران و باکو

تهیه نقشه راه دستیابی به ترانزیت 15 میلیون تنی بین ایران و باکو