مطالب مرتبط:
cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری|بارگذاری احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان فردا 22 مهر/واریز 3 میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی
تاریخ سازی دختران ایران در فوتبال آسیا
تاریخ سازی دختران ایران؛ صعود خاتون بم به جمع 8 تیم برتر آسیا
تاریخ سازی بانوان فوتبالیست در آسیا
تاریخ سازی «خاتون بم» در فوتبال آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 11:002024-10-13اقتصادي

«مناسب سازی» مطالبه جدی توانخواهان


عدم اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و همچنین عدم مناسب سازی ادارات از مطالبات مهم افراد دارای معلولیت به ویژه نابینایان گیلان است که به ترک فعل برخی مدیران در این بخش بر می گردد.

- رشت- عدم اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و همچنین عدم مناسب سازی ادارات از مطالبات مهم افراد دارای معلولیت به ویژه نابینایان گیلان است که به ترک فعل برخی مدیران در این بخش بر می گردد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - بهرام قربانپور: معلولیت محدودیت نیست جمله ای که بارها توسط افراد معلول و کم توان جسمی و ذهنی به عینیت رسیده است و به نوعی اصل پذیرفته شده در جامعه فردی و اجتماعی قلمداد می شود، اما زمانی این اصل وارد مرحله عینیت بخشی می رسد که الزامات اولیه زندگی افراد در جامعه فراهم شود.

دسترسی آسان به امکانات اجتماعی، خدمات شهری و رعایت حقوق شهروندی برای همه افراد به ویژه معلولان و کم توانان ذهنی، جسمی و حرکتی یک خواسته و مطالبه معقولانه است.

توقف قانون حمایت معلولان در صف اجرا همانطور که در اصل 123 قانون حمایت از حقوق معلولان آمده؛ دسترس‬ پذیری یکی از اقداماتی است که با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس جهت مشارکت افراد دارای معلولیت در همه حوزه های زندگی و فراهم آوردن فرصت برابر برای آنها در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی، همانند سا


برچسب ها: قانون حمایت از حقوق معلولان - معلول - مناسب سازی - ویژه نابینایان - افراد - حقوق معلولان - معلولیت
آخرین اخبار سرویس:

«مناسب سازی» مطالبه جدی توانخواهان

«مناسب سازی» مطالبه جدی توانخواهان