مطالب مرتبط:
دستور مهم وزارت علوم برای کمک به دانشجویانی که به خاطر حوادث 1401 از تحصیل محروم شدند: امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل در مهلت حذف و اضافه فراهم گردد/ بسیاری از پرونده ها ایرادات حقوقی داشته که موجب نقض آرای صادر قبلی می شود
امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل در مهلت حذف و اضافه
دستور مهم وزارت علوم/ امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل در مهلت حذف و اضافه فراهم شد
امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل فراهم شد
امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل فراهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 09:432024-10-05سياسي

بخشنامه جدید در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان محروم شده ابلاغ شد


پیرو جلسه شوراهای صنفی دانشجویی با رییس سازمان امور دانشجویان بخشنامه ای در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان به تمامی دانشگاه ها ابلاغ شد.

- پیرو جلسه شوراهای صنفی دانشجویی با رییس سازمان امور دانشجویان بخشنامه ای در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان به تمامی دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرو جلسه شوراهای صنفی با دکتر سعید حبیبا رییس سازمان امور دانشجویان بخشنامه ای در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان به تمامی دانشگاه ها ابلاغ شد که در این بخشنامه سازکاربازگشت دانشجویان به تحصیل به شرح زیرتشریح شده است.

با تأسی به موضع رأفت آمیز رهبر معظم انقلاب در عفو عمومی تاریخ 16 بهمن 1401 و پیرو دستور رییس جمهور محترم در خصوص بازگشت دانشجویان محروم از تحصیل و بر حسب ساز و کار تعیین شده توسط وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان امور دانشجویان اقدام به بررسی و بازنگری در آرای صادره از کمیته های انضباطی نمود.

در این بازنگری ها که با حضور کارشناسان زبده حقوقی و مدیران ذی ربط صورت گرفت، ملاحظه شد که پروندههای موضوع، رسیدگی مواجه با ایرادات حقوقی مسلّم متعددی است که موجب نقض آرای صادره قبلی می گردد.

اکنون با عنایت به مراتب فوق و با توجه به آغاز سال تحصیلی و نظر به اینکه ابلاغ آرای صحیح قانونی، موجب از دست رفتن وقت ثبت نا


برچسب ها: دانشجویان - سازمان امور دانشجویان - رییس سازمان امور دانشجویان - امور دانشجویان - بازگشت - بخشنامه - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان محروم شده ابلاغ شد

بخشنامه جدید در خصوص بازگشت به تحصیل دانشجویان محروم شده ابلاغ شد