مطالب مرتبط:
سخاوت 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در جشن عاطفه ها
سخاوت 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در جشن عاطفه ها
جمع آوری 384 میلیارد ریال کمک در جشن عاطفه های آذربایجان غربی
سازمان بورس در انتظار کمک 700 میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی
مردم خراسان شمالی 22 میلیارد تومان زکات پرداخت کرده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:202024-10-14اقتصادي

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان 10 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به جشن عاطفه ها کمک کردند.

- کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه ها بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان 10 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به جشن عاطفه ها کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عرب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه ها از نیمه مردادماه آغاز و تا نیمه مهر ماه ادامه داشت.

وی گفت: جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و نیز آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه همراهی خیران مانند سال های گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه ها بودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به کمک 10 میلیارد و 300 میلیون تومان در جشن عاطفه های امسال افزود: از این مبلغ 3 میلیارد و 58 میلیون تومان به صورت نقدی و 7 میلیارد و 242 میلیون تومان غیرنقدی توسط مراکز امداد، مراکز نیکوکاری پایگاه های سطح شهر و مدارس استان جمع آوری شده است.


برچسب ها: جشن عاطفه ها - خراسان جنوبی - کمیته امداد امام خمینی - مدیرکل کمیته امداد - عاطفه - کمیته امداد امام - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه ها

کمک بیش از 10 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه ها