مطالب مرتبط:
رویا در چشم انتظار حکم آزادی
عکس| اسکوربرد ورزشگاه آزادی عوض شد/ نصب مانیتور بزرگ به سبک استادیوم های اروپایی
رویا چشم انتظار حکم آزادی
اسکوربورد جدید ورزشگاه آزادی نصب شد
گزارش روند بازسازی ورزشگاه آزادی / بودجه اداره آزادی باید 30 هزار میلیاد تومان باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 15:102024-10-14سياسي

دستور فوری دادستانی مبنی بر آزادی بازداشت شدگان یک مراسم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از صدور دستور فوری مبنی بر آزادی بازداشت شدگان در حاشیه مراسم تکریم استاندار خراسان رضوی خبر داد.

- دستور فوری دادستانی مبنی بر آزادی بازداشت شدگان یک مراسم دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از صدور دستور فوری مبنی بر آزادی بازداشت شدگان در حاشیه مراسم تکریم استاندار خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: متعاقب برخورد نامتعارف با جمعی از دغدغه مندان عرصه عفاف، حجاب و خاندان معظم شهدا، در حاشیه مراسم تکریم استاندار خراسان رضوی، بلافاصله پس از اطلاع از بازداشت تعدادی از این افراد، دستور آزادی بلاقید آن ها صادر و رعایت قانون توسط همگان درخواست شد.

وی افزود: متعاقب این رویداد، به همراه استاندار و جمعی از مسئولان، امروز در منزل دختر یکی از شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم تا به دلیل برخورد نامتعارف در حاشیه مراسم تکریم استاندار استان از خانواده معظم شهید دلجویی کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در تمامی شرایط گفت: تکریم خاندان معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و دغدغه مندان ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی، عفاف و حجاب یک خواست همگانی است و امنیت و آرا


برچسب ها: خراسان رضوی - دادستان عمومی و انقلاب - استاندار خراسان رضوی - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - خراسان - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری دادستانی مبنی بر آزادی بازداشت شدگان یک مراسم

دستور فوری دادستانی مبنی بر آزادی بازداشت شدگان یک مراسم