مطالب مرتبط:
16 مرکز خدمات مشاوره راه زندگی در اردبیل راه اندازی شده است
خبر خوب؛ مرکز خدمات مشاوره راه زندگی در اردبیل راه اندازی شده است
راه اندازی مرکز علمی کاربردی در حوزه فرهنگ و هنر در اهواز از مهرماه
راه اندازی ششمین مرکز راهبردی تعالی خانواده در شهرستان گنبد کاووس
راه اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در سیستان و بلوچستان 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 18:102024-09-23سياسي

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در گیلان


رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب های اجتماعی، گفت: همه دستگاه ها باید در افتتاح این مرکز مشارکت کنند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب های اجتماعی، گفت: همه دستگاه ها باید در افتتاح این مرکز مشارکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز دوم مهرماه در دومین نشست شورای استانی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام، اظهار کرد: ما باید قدردان این رشادت ها و جانفشانی ها بوده و برای رشد و تعالی کشور از هیج کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از جرم امری پرفایده و کم هزینه است، افزود: امروز درک و شناخت درست و دقیقی از اهمیت پیشگیری در بین مسئولان مشاهده می شود.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم گیلان گفت: در خصوص پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها و اعمال تبصره دو ماده 10 اقدامات ارزنده ای در استان انجام شده و تصمیمات جدیدی نیز برای استفاده از سامانه های الکترونیک برای کاهش پرونده ها و جرائم اتخاذ شده است.

صادقی نیارکی با تاکید بر راه اندازی مرکز شوق زندگی با هدف مدیریت آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: همه دستگاه ها به محوریت دستگاه ق


برچسب ها: رییس کل دادگستری گیلان - پیشگیری از وقوع جرم - رییس کل دادگستری - راه اندازی - پیشگیری - دادگستری گیلان - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در گیلان

لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در گیلان