مطالب مرتبط:
شناسایی دانش آموزان نخبه سراسر کشور در جایزه البرز
اینفوگرافی| چرا بعضی از دانش آموزان درس نمی خوانند؟
خاطره بازی دانش آموزان قدیم در قدیمی ترین مدرسه گرگان
تنبیه وحشتناک دانش آموزان توسط معلم سنگدل +عکس
خوابیدن معلم تنبل سر کلاس/ دانش آموزان از معلمشان عکس گرفتند/ ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 10:352024-10-12اجتماعي

افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه البرز در جشنواره خوارزمی


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه این استان در مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

- کرج- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه این استان در مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیده سلیمانی، اجرای فعالیت های علمی، پژوهشی و مهارتی هدفمند و پروژه محور توسط دانش آموزان را یکی از مهمترین جلوه های اجرای صحیح برنامه درسی ملی در مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی افزود: این امر موجب می شود ضمن شناسایی و بروز استعدادهای دانش آموزان زمینه هدفگذاری تحصیلی و شغلی مناسب آنها از طریق درک و اصلاح فرآیند یادگیری متناسب با توانمندی های فردی آنان فراهم شود که جشنواره نوجوان خوارزمی نیز یکی از محیط های یادگیری در این راستاست.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی شامل 13 محور است که ریاضی از جمله آنها محسوب می شود.

دانش آموزان در این محور آثار خود را در یکی از سه محور ریاضی و فناوری اطلاعات، پژوهش در ریاضی و تولیدات ریاضی پایه ارائه می کردند.


برچسب ها: دانش آموزان با نیازهای ویژه - دانش آموزان - آموزش و پرورش استثنایی - رییس اداره آموزش - جشنواره - خوارزمی - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه البرز در جشنواره خوارزمی

افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه البرز در جشنواره خوارزمی