مطالب مرتبط:
حضور 16 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی عمان 2024
بومی سازی فناوری تصفیه پساب پشم شویی توسط یک شرکت دانش بنیان
ارائه مشوق های صادراتی به دانش بنیان ها در دستور کار قرار گرفت
بومی سازی بیش از 90 هزار قطعه در نیروگاه شهید سلیمی نکا به روش دانش بنیان
فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت|ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir /حضور 1283 ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 11:502024-10-15سياسي

حضور 16 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی عمان 2024


پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی عمان (Oman Plast 2024) از امروز سه شنبه 24 مهرماه در شهر مسقط آغاز به کار کرد.

- پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی عمان (Oman Plast 2024) از امروز سه شنبه 24 مهرماه در شهر مسقط آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، هشتمین نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی عمان (Oman Plast 2024) از امروز 24 مهر ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی شهر مسقط برپا شد و تا روز 26 مهر میزبان علاقه مندان این حوزه است.

در پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 16 شرکت دانش بنیان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در حوزه پلاستیک می پردازند.

زیست پلیمر شریف زیست پلیمر شریف در قالب یک شخصیت حقوقی مستقل در سال 1398 تأسیس شد تا با توسعه و تولید مواد و محصولات پلیمری دوستدار محیط زیست، قدم مؤثری را در راه نجات بشریت و حفظ این زمین خاکی برای آیندگان برداشته باشد.

در حال حاضر این شرکت با به کارگیری آخرین یافته های علمی و استفاده از تجهیزات به روز، یکی از مجموعه های دانش بنیان و پیشگام در حوزه تولید و توسعه مواد پلیمری دوستدار محیط زیست محسوب می شود و تمرکز اصلی آن بر تو


برچسب ها: پاویون شرکت های دانش بنیان - نمایشگاه بین المللی - شرکت های دانش بنیان - نمایشگاه - دانش بنیان - صندوق نوآوری و شکوفایی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

حضور 16 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی عمان 2024

حضور 16 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک و پتروشیمی عمان 2024