مطالب مرتبط:
از وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری چه خبر؟
جمع آوری نمونه های ماه با شبیه سازی مجازی
ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان، افتتاح آموزشگاه مهرآفرین
پرداخت 40 درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان از امروز
احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 12:502024-10-18حوادث

شمار کشته شدگان شرکت چدن سازی کاشان به چهار نفر رسید


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: حادثه شرکت چدن سازی منجر به مصدوم شدن 10 نفر شد که شش نفر در محل کوره و چهار نفر در طبقه بالای کارگاه به علت شعاع حدود 40 متری با حرارت 2 هزار و 500 درجه ای مصدوم شدند که تاکنون چهار آنها تاکنون فوت شده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: حادثه شرکت چدن سازی منجر به مصدوم شدن 10 نفر شد که شش نفر در محل کوره و چهار نفر در طبقه بالای کارگاه به علت شعاع حدود 40 متری با حرارت 2 هزار و 500 درجه ای مصدوم شدند که تاکنون چهار آنها تاکنون فوت شده اند.

سید مصطفی محتشمیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انفجار کوره ذوب در کارخانه چدن سازی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان در عصر روز سه شنبه 24 مهرماه اتفاق افتاد که می تواند ناشی از عامل های متعددی باشد که در حال بررسی و کارشناسی کمیته علت یابی است.

وی افزود: تیم های عملیاتی، پس از اعلام حادثه از سوی ستاد فرماندهی سازمان در ساعت 15:28 به محل حادثه اعزام شدند که دو تیم عملیاتی از آتش نشانی شهرک صنعتی امیرکبیر در کمتر از پنج دقیقه و تیمهای ایستگاه های شماره 1 و 4 سازمان آتش نشانی نیز در کمتر از 11 دقیقه به محل حادثه رسیدند.


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - شهرداری کاشان - مصدوم - کاشان - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

شمار کشته شدگان شرکت چدن سازی کاشان به چهار نفر رسید

شمار کشته شدگان شرکت چدن سازی کاشان به چهار نفر رسید