مطالب مرتبط:
شب زنده داری و افزایش خطر دیابت/ عسل و درمان سرطان سینه
یک گزینه جدید نانویی برای درمان سرطان ارائه شد
سرطان کلیه و راه های درمان آن
همه چیز درباره سرطان چشم و راه های درمان آن
بارداری پس از درمان سرطان پستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 21:102024-09-24پزشكي

درمان موثر سرطان خون با خون بند ناف


یک متخصص زنان و زایمان در گلستان با اشاره به نقش موثر خون بند ناف در درمان بیماری ها گفت: درمان سرطان خون یا لوسمی یکی از مهم استفاده از خون بند ناف جنین است که به خوبی نتایج رضایت بخش آن را شاهد بوده ایم.

- ایسنا/گلستان یک متخصص زنان و زایمان در گلستان با اشاره به نقش موثر خون بند ناف در درمان بیماری ها گفت: درمان سرطان خون یا لوسمی یکی از مهم استفاده از خون بند ناف جنین است که به خوبی نتایج رضایت بخش آن را شاهد بوده ایم.

یک متخصص زنان و زایمان استان گلستان در رابطه با سلول های بنیادی خون بندناف و کاربرد آن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گلستان اظهار کرد: اولین بار در سال 1988 در فرانسه از سلول های بنیادین بند ناف برای درمان یک کودک مبتلا به کم خونی فانکونی استفاده شد و موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه مراکز بزرگ ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف در کشورهای مختلف جهان از جمله در ایران تاسیس شده است، افزود: در کشور ما ایران مؤسسه رویان مرکز بزرگ ذخیره سلول های بنیادی خون بند ناف محسوب می شود و این سلول ها کاربردهای زیادی در درمان برخی بیماری ها از جمله لوسمی حاد(سرطان خون)، لوسمی مزمن، ناهنجاری های ارثی گلبول های قرمز، بعضی از اختلالات سیستم ایمنی مادرزادی و مشکلات پلاکتی دارد.


برچسب ها: خون بند ناف - متخصص زنان و زایمان - بند ناف - سلول های بنیادی - زنان و زایمان - گلستان - درمان
آخرین اخبار سرویس:

درمان موثر سرطان خون با خون بند ناف

درمان موثر سرطان خون با خون بند ناف