مطالب مرتبط:
سردار جلالی: نصرالله زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است
نصرالله زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است
جلالی:شهید نصرالله شجاعانه در برابر صهیونیستها ایستاد
سید حسن نصرالله زنده است + جزییات
حساب توییتر اسکای نیوز: نصرالله زنده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 17:452024-09-28سياسي

سردار جلالی: «نصرالله» زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است


سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

- سردار جلالی: نصرالله زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

یه گزارش ایسنا، متن این پیام بدین شرح است: اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم ؛ سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی بود.

او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از خاک پاک لبنان و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد.

نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه چون شعله ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

این مرد بزرگ که مکتب عاشورا را چراغ راه خود قرار داده بود، با ایمان راسخ و اراده ای پولادین به دفاع از حق و عدالت پرداخت.

نصرالله زنده است مادامی که مکتب عاشورا و روح انقلابی جبهه مقاومت زنده اند، و پرچم جهاد او بر فراز قلوب مؤمنین برافراشته است.


برچسب ها: سازمان پدافند غیرعامل کشور - رییس سازمان پدافند غیرعامل - نصرالله - سازمان پدافند غیرعامل - دبیرکل حزب الله لبنان - سردار غلامرضا جلالی - رییس سازمان پدافند
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: «نصرالله» زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است

سردار جلالی: «نصرالله» زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است