مطالب مرتبط:
نرخ بیکاری هرمزگان در فصل تابستان برای نخستین بار تک رقمی شده است
آیا نرخ بیکاری اعلامی مرکز آمار موثق است؟
کاهش قیمت طلا به 2616 دلار؛ احتمال کاهش قابل توجه نرخ بهره کمرنگ شد
کاهش قیمت طلا ادامه دارد / آخرین نرخ ها در 18 مهر 1403
دیدار اعضای کمیسیون آموزش مجلس با پزشکیان/ رییس جمهور: دولت برای ساخت کل مدارس مناطق محروم هدف گذاری و برنامه ریزی کرده/ متاسفانه موازی کاری شوراها و نهادهای مختلف در امر آموزش به جای کمک به حل مشکلات، بر چالش ها و مسائل این بخش افزوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 09:502024-10-09اقتصادي

هدف گذاری برای کاهش نرخ بیکاری در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شب مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: تصویب و بازنگری طرح جامع جزیره هرمز انجام شد و با این اقدام مشکلاتی که مردم در رابطه با خط حریم 60 متری داشتند، - استاندار هرمزگان با اشاره به رتبه اول کشوری در ادامه روند کاهش نرخ بیکاری استان در دو فصل اخیر، هدف گذاری سال آینده را رساندن نرخ بیکاری به رقم پنج درصد اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شب مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: تصویب و بازنگری طرح جامع جزیره هرمز انجام شد و با این اقدام مشکلاتی که مردم در رابطه با خط حریم 60 متری داشتند، مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم گیری شورای توسعه استان درخصوص 21 طرح اقتصادی مردمی، افزود: این طرح ها می تواند برای 500 نفر ایجاد اشتغال داشته باشد و باتوجه به آخرین آمار رسمی اعلام شده برای نخستین بار نرخ بیکاری استان هرمزگان در دو فصل بهار و تابستان امسال تک رقمی شده و دست یابی به این مهم حاصل تلاش جمعی همه دستگاه های اجرایی بوده است.

استاندارهرمزگان همچنین به نرخ 20 درصدی بیکاری استان در تابستان 1400 اشاره و بیان داشت: در سال گذشته این نرخ به حدود 11 درصد رسید و این روند کاهشی امسال به 8.


برچسب ها: استاندار هرمزگان - شورای برنامه ریزی و توسعه - استان - شورای برنامه ریزی - توسعه استان - بازنگری طرح جامع - نرخ بیکاری
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای کاهش نرخ بیکاری در هرمزگان

هدف گذاری برای کاهش نرخ بیکاری در هرمزگان