مطالب مرتبط:
درپی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، این جنبش در بیانیه ای مسلمانان جهان را به اقامه نماز برای یحیی سنوار و آغاز راهپیمایی خشم علیه صهیونیست ها دعوت کرد
حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد
سرنوشت حماس پس از شهادت سنوار و هنیه
چرا جنبش حماس با شهادت «سنوار» تضعیف نمی شود؟
با شهادت سنوار، حماس از هم نخواهد پاشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 18:552024-10-20بين الملل

مرد اهل غزه به بی بی سی می گوید شهید سنوار رهبر حماس در خانه ویران شده من به شهادت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مرد فلسطینی از غزه به بی بی سی گفت که خانه ای که شهید یحیی سنوار، رهبر حماس، در آن به شهادت رسید، - مرد اهل غزه به بی بی سی می گوید شهید سنوار رهبر حماس در خانه ویران شده من به شهادت رسید یک مرد فلسطینی از غزه به بی بی سی گفت که خانه ای که شهید یحیی سنوار، رهبر حماس، در آن به شهادت رسید، به مدت 15 سال خانه او بوده و مجبور شده است تا در ماه مه آن را ترک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مرد فلسطینی از غزه به بی بی سی گفت که خانه ای که شهید یحیی سنوار، رهبر حماس، در آن به شهادت رسید، به مدت 15 سال خانه او بوده و مجبور شده است تا در ماه مه آن را ترک کند.

اشرف ابوطه می گوید وقتی ساختمان نیمه ویران را در فیلم پهپاد اسراییلی شناسایی کرد و آن را به عنوان خانه اش در خیابان ابن سینا در رفح، جنوب غزه، تشخیص داد، شوکه شد.

او به برنامه خط زندگی غزه بی بی سی عربی گفت در 6 ماه مه زمانی که اسراییل دستور تخلیه منطقه را صادر کرد و عملیات خود را علیه رزمندگان حماس آغاز کرد، خانه اش در رفح را ترک کرده و به خان یونس رفته بود و تا زمان دیدن آن فیلم، هیچ خبری از خانه اش نداشت.

آقای ابوطه گفت که دخترش اولین کسی بود که فیلمی که آخرین لحظات شهید سنوار را نشان می داد، در شبکه های اجتماعی به او نشان داد


برچسب ها: رهبر حماس - بی بی سی - خانه - سنوار - شهادت - فلسطینی - رهبر
آخرین اخبار سرویس:

مرد اهل غزه به بی بی سی می گوید شهید سنوار رهبر حماس در خانه ویران شده من به شهادت رسید

مرد اهل غزه به بی بی سی می گوید شهید سنوار رهبر حماس در خانه ویران شده من به شهادت رسید