مطالب مرتبط:
برگزاری همایش بین المللی شعر «پروانه های سوخته»
آغاز همایش بین المللی حقوق کودک در مشهد (17 مهر 1403)
برگزاری همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» با حضور عراقچی
همایش بین المللی حقوق کودک در مشهد آغاز به کار کرد
برگزاری نخستین همایش ملی صلح و ورزش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 12:402024-10-08سياسي

برگزاری همایش بین المللی شعر «پروانه های زخمی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی مؤسس و مدیرعامل خانه ای بی ایران از برگزاری همایش بین المللی شعر «پروانه های زخمی» با دبیری علیرضا قزوه خبر داد و گفت: - مدیرعامل خانه ای بی ایران از برگزاری همایش بین المللی شعر پروانه های زخمی با دبیری علیرضا قزوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی مؤسس و مدیرعامل خانه ای بی ایران از برگزاری همایش بین المللی شعر پروانه های زخمی با دبیری علیرضا قزوه خبر داد و گفت: بیماران مظلوم پروانه ای ایران و خانواده های آنها که غیر از رنج این بیماری سهمگین که از آغاز تولد همراهشان است و آن را تحمل می کنند، سال هاست به دلیل سیاست های ظالمانه ایالات متحده آمریکا مورد تحریم دارو و پانسمان قرار گرفته اند.

وی افزود: اگر چه دارو و حق سلامت، مطابق اصل 25 اعلامیه جهانی حقوق بشر استثنا شده، اما تنها در صفحات کاغذی باقی مانده چرا که دامنه ی تحریم ها چنان گسترده و وابسته به هم هستند که با شبکه ی بانکی و صنعت حمل و نقل تحریمی، هرگز امکان دسترسی به این دست کالا ها و خدمات امکان پذیر نیست.

مدیرعامل خانه ای بی ایران در ادامه گفت: در راستای فعالیت های فرهنگی هنری و همچنین سیاست های کلی خانه ای بی ایران در توسعه فرهنگ اجتم


برچسب ها: همایش بین المللی - برگزاری - بین المللی - علیرضا قزوه - پروانه - مدیرعامل - سید حمیدرضا
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بین المللی شعر «پروانه های زخمی»

برگزاری همایش بین المللی شعر «پروانه های زخمی»