مطالب مرتبط:
مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در خراسان رضوی به لحاظ بهداشت پرونده های اعتباری و ارزی، وصول مطالبات و جلب رضایتمندی مشتریان در سطح شبکه بانکی رتبه اول را دارد
یک مقام وزارت بهداشت: 25.4 درصد از جمعیت بالای 15 سال کشور در آغاز ابتلا به اختلالات روانی هستند/ بسیاری از مبتلایان به اختلالات روانی از بیماری خود بی خبرند/ وضعیت شهر تهران از لحاظ اختلالات روانی بدتر است
کشف بیش از 4000 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشت در نهبندان
جزییات برنامه های وزارت بهداشت برای سلامت دانش آموزان دختر
فرماندار تفتان: مرکز بهداشت این شهرستان بزودی مستقل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 16:202024-10-15پزشكي

بهداشت عمومی زرند با پسماندهای بیمارستانی تهدید می شود


عدم تفکیک و امحا زباله های عفونی و بیمارستانی در این شهرستان تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و جرم بوده و با مجرمین برخورد می شود.

- بهداشت عمومی زرند با پسماندهای بیمارستانی تهدید می شود زرند_ دادستان شهرستان زرند گفت: عدم تفکیک و امحا زباله های عفونی و بیمارستانی در این شهرستان تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و جرم بوده و با مجرمین برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا یعقوبی، ظهر سه شنبه با اشاره به گزارشات رسمی و مردمی در خصوص عدم تفکیک زباله ها در بعضی از مراکز پزشکی و درمانی شهرستان زرند گفت: عدم اجرای دقیق مقررات قانون مدیریت پسماند، مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را در پی دارد و موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود، لذا در پی وصول این اخبار، دادستانی شهرستان به این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی افزود: عدم تفکیک و امحاء زباله های عفونی و بیمارستانی تهدید جدی علیه بهداشت عمومی بوده و جرم است و برای بررسی موضوع و تحت پیگرد قرار گرفتن متخلفین دستور قضایی لازم صادر شده است.

وی تصریح کرد: مطابق ماده 13 قانون مدیریت پسماندها، مخلوط کردن پسماندهای پزشکی با سایر پسماندها و تخلیه و پخش آنها در محیط و یا فروش، استفاده و بازیافت آنها ممنوع است.


برچسب ها: بیمارستانی - بهداشت عمومی - زباله های عفونی - پسماندهای بیمارستانی - شهرستان - بهداشت - تهدید
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت عمومی زرند با پسماندهای بیمارستانی تهدید می شود

بهداشت عمومی زرند با پسماندهای بیمارستانی تهدید می شود