مطالب مرتبط:
احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی + فیلم
طرح طلایی هیمکو؛ احداث بزرگترین اسکله بارگیری مواد فله معدنی
احداث شبکه جدید در شرایط بد جوی
فوری | اطلاعیه مهم سپاه؛ قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم
احداث شبکه جدید برق آبادان در شرایط بد جوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 09:552024-10-02اقتصادي

احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: دروازه ورودی میدان دربند در حال احداث است و تا پایان سال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: دروازه ورودی میدان دربند در حال احداث است و تا پایان سال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک تهران گفت: دربند یکی از جاذبه های طبیعی و بسیار قدیمی گردشگری شمال تهران است که در پایان هر هفته بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند، لذا اجرای دروازه ای مناسب که از نگاه گردشگران به نوعی شناسه منطقه یک و محله قدیمی دربند به حساب می آید، بسیار مورد نیاز بود.

وی افزود: دروازه ورودی میدان دربند در حال احداث است و در حال حاضر در مرحله ابتدایی است و تا پایان سال پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

افشاری اظهار کرد: در طراحی این دروازه ما از اساتید معماری دانشگاه شهید بهشتی کمک گرفته ایم و هدف ما از احداث این دروازه علاوه بر هویت بخشی به بافت سنتی این منطقه، ساماندهی تردد خودروها و افراد پیاده بود.


برچسب ها: معاون فنی و عمرانی - شهرداری منطقه یک تهران - منطقه یک تهران - بهره برداری - منطقه یک - دروازه - شهرداری منطقه یک
آخرین اخبار سرویس:

احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی

احداث ورودی جدید دربند با هدف ساماندهی