مطالب مرتبط:
افزایش اختلالات روانی در ایران و اهمیت سواد سلامت روان
افزایش اختلالات روانی در ایران و اهمیت سواد سلامت روان
 10 هزار میلیارد ریال از درآمد مالیات بر ارزش افزوده خراسان رضوی به حوزه سلامت پرداخت شد
پدافند غیرعامل یک سیاست راهبردی برای مصون سازی کشور در برابر تهدیدات است
هنگامی که سرعت اهمیت دارد: مواردی که زمان انجام تراکنش بسیار حیاتی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-15سياسي

اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در حوزه سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اشاره بر اهمیت امنیت غذایی و لزوم جلوگیری از مخاطرات در این حوزه، بر ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در حوزه سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نادر توکلی در همایش ملی امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل که صبح امروز، 24 مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: وجود شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در کشور بیانگر این است که امنیت غذایی از اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل باید از مخاطرات این حوزه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور یک کار بین بخشی است، اظهار کرد: این شورا با کار تیمی می تواند از مخاطرات و تهدیدات حوزه غذا جلوگیری کند.

برگزاری همایش ها و سمینارها حوزه غذا با رویکرد پدافند غیر عاملی در دانشگاه ها می تواند در وهله نخست سبب افزایش آگاهی کارشناسان و متخصصان حوزه غذا و در وهله دوم سبب همکاری بین بخشی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک موضوع بین بخشی است، گفت: هر اقدامی در زمینه های مختلف مانند زیرساخت، توسعه، منابع انسانی و فرایندها صورت می گیرد، می بایست از پیوست پدافند غیرعامل برخوردار باشد.


برچسب ها: امنیت غذایی - دانشگاه علوم پزشکی ایران - پدافند غیرعامل - دانشگاه علوم پزشکی - شورای عالی سلامت - حوزه - غذایی
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در حوزه سلامت

اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در حوزه سلامت