مطالب مرتبط:
عارف عازم ایروان شد
عارف عازم ایروان شد
عارف عازم ایروان شد
عارف عازم ایروان شد
عارف عازم ایروان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 08:302024-10-01سياسي

عارف عازم ایروان شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور صبح امروز به عنوان مهمان ویژه در صدر هیئتی و با دعوت نخست وزیر ارمنستان رییس دوره ای اتحادیه اقتصادی اوراسیا به منظور شرکت در نشست رؤسای دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، - معاون اول رییس جمهور در صدر هیئتی و با دعوت نخست وزیر ارمنستان به منظور شرکت در نشست رؤسای دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، عازم ایروان پایتخت ارمنستان شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور صبح امروز به عنوان مهمان ویژه در صدر هیئتی و با دعوت نخست وزیر ارمنستان رییس دوره ای اتحادیه اقتصادی اوراسیا به منظور شرکت در نشست رؤسای دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، عازم ایروان پایتخت ارمنستان شد.

سخنرانی در نشست رؤسای دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دیدار و گفتگو با برخی از نخست وزیران کشور های شرکت کننده در این اجلاس از جمله برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر یک روزه است.

در نشست رؤسای دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ارمنستان، روند عضویت ایران در این اتحادیه که بخش مهمی از همسایگان شمالی ایران یعنی روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و بلاروس را در بر می گیرد در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها: اتحادیه اقتصادی اوراسیا - معاون اول رییس جمهور - نخست وزیر ارمنستان - اتحادیه - اقتصادی - اوراسیا - ارمنستان
آخرین اخبار سرویس:

عارف عازم ایروان شد

عارف عازم ایروان شد