مطالب مرتبط:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص): شهید نیلفروشان از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود
امید مردم جهان به جبهه مقاومت
رزمندگان جبهه مقاومت خواب را صهیونیست ها گرفته اند
رزمندگان جبهه مقاومت خواب را از صهیونیست ها گرفته اند
کادر تشکیلاتی منظم سید مقاومت در جبهه فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 12:452024-10-13سياسي

شهید نیلفروشان از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: سردار شهید عباس نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود.

- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: سردار شهید عباس نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن حسن زاده فرمانده حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه تهران بزرگ صبح امروز (یکشنبه) در گردهمایی فرماندهان و مسئولان سازمان بسیج شهرداری تهران (عهدیاران 5) با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سردار عباس نیلفروشان ، اظهار داشت: از جمله ویژگی های شهید نیلفروشان اخلاص و صمیمت ایشان بود؛ این شهید والامقام از کمتر کسانی بود که در مواجهه با مردم و مسئولان، بسیار صمیمی برخورد می کرد.

سردار حسن زاده ادامه داد: سردار نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و یکی از فرماندهان تأثیرگذار در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه پس از اعزام سردار نیلفروشان به لبنان و زمانی که برای آخرین بار به تهران آمد با ایشان چندین دیدار داشتم، گفت: آخرین بار وقتی جزییاتی از لبنان و سوریه بیان کرد، به ایشان گفتم این موارد نشان می دهد که به شهادت نزدیک می شوید.


برچسب ها: فرمانده سپاه محمد رسول الله - فرمانده - محمد رسول الله - فرماندهان - سپاه محمد رسول الله - جبهه مقاومت - سردار
آخرین اخبار سرویس:

شهید نیلفروشان از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود

شهید نیلفروشان از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود