مطالب مرتبط:
مسیر خانه جلال و سیمین دانشور تا خانه نیما گذر فرهنگی می شود/ بهره برداری بلدیه تا پایان سال
بهره برداری از 20 هزار میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب تا پایان امسال
بهره برداری از یک واحد مسکن روستایی در آستانه اشرفیه
تصاویری از آیین بهره برداری از مسکن روستایی در آستانه اشرفیه
متن کامل «طرح توسعه بهره برداری صلح آمیز از فناوری هسته ای»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 12:402024-10-14سياسي

خانه فروغ آماده بهره برداری/ مرمت خانه وثوق الدوله زمانبر شده است


رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در مورد آخرین وضعیت خانه های تاریخی و مراکز گردشگری توضیحاتی ارائه کرد.

- خانه فروغ آماده بهره برداری/ مرمت خانه وثوق الدوله زمانبر شده است رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در مورد آخرین وضعیت خانه های تاریخی و مراکز گردشگری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد علوی امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه گردشگری یکی از موضوعاتی است که شورا روی آن حساسیت دارد، یادآور شد: موضوعات میراث فرهنگی و گردشگری مستقیماً با هویت فرهنگی- اسلامی و تاریخی ارتباط دارد و اگر به آن بی دقتی شود نسبت به میراثی که به ما رسیده بی دقتی شده است.

در زمان تشکیل کمیته گردشگری شورای ششم برخی از موضوعات در حاشیه بود، اظهار کرد: اکثر اعضای شورا درگیر موضوعات میراثی و گردشگری شهر هستند .

گردشگری و فراغت موضوعی است که با حال و روان شهروندان کار دارد و سعی کردیم در این دوره اقداماتی انجام دهیم که هم به حفظ هویت و فرهنگ خود توجه کنیم و هم بودجه و اعتبارات را افزایش دهیم.

به گفته علوی، امروز فقط در حوزه تورهای گردشگری در محلات بودجه یکصد میلیارد تومانی تصویب کردیم و در بحث نگهداری و مرمت آثار میراثی نیز پیش از این بودجه موردی تعیین شد به گونه ای که برای سال 1403 علاوه بر ی


برچسب ها: گردشگری - شورای اسلامی شهر تهران - کمیته گردشگری - میراث فرهنگی - شورای اسلامی شهر - خانه های تاریخی - مراکز گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

خانه فروغ آماده بهره برداری/ مرمت خانه وثوق الدوله زمانبر شده است

خانه فروغ آماده بهره برداری/ مرمت خانه وثوق الدوله زمانبر شده است