مطالب مرتبط:
جابه جایی حدود 3 میلیون تُن کالا از قم به سایر نقاط کشور
پرداخت 160 همت طلب گندم کاران از صندوق توسعه ملی/ افزایش 132 درصدی قیمت کود در سال جاری
گندم کاران بخوانند/واریزی 160 همت طلب گندم کاران از صندوق توسعه ملی/ افزایش 132 درصدی قیمت کود در سال جاری/تسویه بدهی گندم کاران تا پایان شهریور ماه
دستاوردهای انتقال خون در کشور مرهون مردمی بودن آن است
انتقال سفیر ایران در لبنان به کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 11:552024-09-24اقتصادي

انتقال 160 هزار تن گندم به سایر نقاط کشور از زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری ها، 160 هزار و 433 تن گندم مازاد بر نیاز استان زنجان به سایر استان ها در شش ماه اول امسال انتقال داده شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری ها، 160 هزار و 433 تن گندم مازاد بر نیاز استان زنجان به سایر استان ها در شش ماه اول امسال انتقال داده شده است.

ولی الله زمانی امروز (سه شنبه، سوم مهر ماه) با اشاره به اینکه گندم های خریده شده در فصل خرید امسال به سایر استان ها انتقال یافته است، اظهار کرد: بیش از 160 هزار تن گندم معمولی در قالب 5580 محموله از طریق حمل و نقل جاده ای و ریلی از سیلوهای دولتی و بخش خصوصی به سایر استان های انتقال یافته است.

او با بیان اینکه انتقال گندم معمولی تولید داخل با هدف تأمین امنیت غذایی سایر استان ها انجام می شود، گفت: 136 هزار و 652 تن گندم در قالب 5137 محموله از طرق حمل و نقل جاده ای به استان های تهران، البرز، گیلان، قزوین و مازندران انجام شده است.

وی افزود: 23 هزار و 781 تن گندم در قالب 443 محموله از طریق حمل و نقل ریلی به استان های اصفهان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انتقال داده شده است.

انتهای پیام


برچسب ها: استان - استان زنجان - استان ها - انتقال - زنجان - گندم - خدمات بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 160 هزار تن گندم به سایر نقاط کشور از زنجان

انتقال 160 هزار تن گندم به سایر نقاط کشور از زنجان