مطالب مرتبط:
توسعه همکاری های معدنی ایران و آفریقا؛ یک فرصت استثنایی
بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی در توسعه روابط دو کشور
فیلم/ همکاری یگان هوایی سپاه و هوانیروز ارتش در شناسایی منطقه عملیاتی خیبر
ایران و قطر برای توسعه همکاری های فرهنگی و هنری دو سند همکاری امضاء کردند
ایران و قطر برای توسعه همکاری های فرهنگی و هنری دو سند همکاری امضاء کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 15:452024-10-03سياسي

تاکید عراقچی بر توسعه همکاری های منطقه ای


وزیر امور خارجه بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکاری های منطقه ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشورهای منطقه تأکید کرد.

- وزیر امور خارجه بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکاری های منطقه ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشورهای منطقه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشستی، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشورهای منطقه با یکدیگر در زمینه های مختلف تاکید نمودند.

در این نشست که به ریاست شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برگزار شد، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با بررسی تحولات منطقه، بر ادامه گفتگوهای دوجانبه و چندجانبه در جهت تقویت روابط فیمابین و یافتن راه های همکاری در جهت رشد و شکوفایی منطقه تأکید نمودند.

عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از برگزاری این نشست، بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکاری های منطقه ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشورهای منطقه تأکید نمود.


برچسب ها: منطقه - شورای همکاری خلیج فارس - کشورهای منطقه - جمهوری اسلامی ایران - همکاری - شورای همکاری خلیج - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عراقچی بر توسعه همکاری های منطقه ای

تاکید عراقچی بر توسعه همکاری های منطقه ای