مطالب مرتبط:
در جلسه غیرعلنی مجلس چه گذشت؟
بررسی تحولات منطقه ای در جلسه غیرعلنی مجلس
بررسی تحولات منطقه در جلسه غیرعلنی مجلس
بررسی تحولات منطقه در جلسه غیرعلنی مجلس
جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی تحولات منطقه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 14:452024-10-06سياسي

آنچه در جلسه غیرعلنی مجلس گذشت


رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی مجلس پرداخت و گفت که در این جلسه گزارشی درباره سفر به لبنان و سوریه به نمایندگان داده است.

- رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی مجلس پرداخت و گفت که در این جلسه گزارشی درباره سفر به لبنان و سوریه به نمایندگان داده است.

عباس گلرو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی امروز گزارشی درباره سفرم به همراه آقای عراقچی وزیر خارجه و آقای نبویان نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به لبنان و سوریه ارائه کردم و وضعیت میدانی تحولات سیاسی در این دو کشور تشریح شد.

وی توضیح داد: در سفر به لبنان آقای عراقچی دیدارهایی با مقامات لبنانی یعنی میقاتی نخست وزیر لبنان و نبیه بری رییس مجلس لبنان و تعدادی از نمایندگان مجلس این کشور انجام داد.

نائب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران لبنان با بیان این که تعداد زیادی در داخل و خارج لبنان آواره شده اند، گفت: تلاش شد که مواد غذایی و کمک های انسانی و دارویی به دست آوارگان و آسیب دیدگان لبنانی برسد که جا دارد به دلیل اقدامات هلال احمر در این چند روز تشکر کنیم.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - جلسه غیرعلنی مجلس - جلسه غیرعلنی - لبنان - شورای اسلامی - مجلس - غیرعلنی
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه غیرعلنی مجلس گذشت

آنچه در جلسه غیرعلنی مجلس گذشت