مطالب مرتبط:
پاسخ ایران به اسراییل لبیک به پیام عاشوراست
پیام پزشکیان پس از پاسخ موشکی ایران به اسراییل/ رییس جمهور: نتانیاهو بداند، ایران جنگ طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می ایستد/ این تنها گوشه ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید
اولین پیام ظریف پس از حمله موشکی ایران
ایران درباره موشکباران اسراییل به آمریکا پیام داده بود؟
پیام ظریف پس از حمله موشکی ایران / ریاکاری غرب ظالمانه و بسیار خطرناک است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-02بين الملل

2 پیام شگفتانه بزرگ ایران


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه 10 مهر ماه، با سیلی از موشک های پیشرفته ایرانی به قلب اراضی اشغالی حمله کرد و پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبید.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه 10 مهر ماه، با سیلی از موشک های پیشرفته ایرانی به قلب اراضی اشغالی حمله کرد و پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه 10 مهر ماه، با سیلی از موشک های پیشرفته ایرانی به قلب اراضی اشغالی حمله کرد و پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبید.

حمله ایران به رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک های مدرن بالستیک از کلاس های مختلف صورت گرفت و این موشک ها با فاصله زمانی کمی پس از شلیک، به طور دقیق به اهداف خود اصابت کرده اند.

این حمله به خونخواهی از اقدام تروریستی چند وقت قبل صهیونیست ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و سپس شهادت سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان و فرماندهان حزب الله انجام گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرده که بیش از 90 درصد از موشک های ایرانی به طور دقیق به اهداف خود اصابت کرده اند و سیستم های پدافندی صهیونیست ها قادر به رهگیری آن ها ن


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - رژیم اشغالگر قدس - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - اراضی اشغالی - رژیم اشغالگر - موشک ها
آخرین اخبار سرویس:

2 پیام شگفتانه بزرگ ایران

2 پیام شگفتانه بزرگ ایران