مطالب مرتبط:
بازگشت رونق به خطوط تولید 541 واحد صنعتی فارس
دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مساله فیلترشکن ها
دستور پزشکیان برای رسیدگی به مساله فیلترشکن ها
دستور پزشکیان برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن ها
تقویت امور مدرسان و رسیدگی به مطالبات اداری و مالی استادان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 13:052024-10-02اقتصادي

رسیدگی به مشکلات 20 واحد صنعتی فارس


چهاردهمین جلسه امسال کمیته پایش طرح های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس به منظور تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و رفع موانع تولید امروز، - ایسنا/فارس چهاردهمین جلسه امسال کمیته پایش طرح های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس به منظور تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع تولید امروز، 11 مهرماه در شیراز برگزار شد که در این جلسه به وضعیت و مشکلات 20 واحد صنعتی رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

در این جلسه پس از بررسی وضعیت طرح ها و دلایل عدم ساخت وساز و بهره برداری در مدت زمان مشخص شده، در خصوص اعطای مهلت جهت ساخت وساز و یا فسخ تعیین تکلیف شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این جلسه با بیان اینکه کمیته پایش طرح های صنعتی به صورت مستمر در هر هفته برگزار می شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 14 جلسه برگزار و 232 طرح صنعتی تعیین تکلیف شده است.

سید مسعود عظیمی افزود: برگزاری این جلسات نقش موثری در زمینه تحرک بخشی به روند ساخت وساز و بهره برداری از طرح های تولیدی و صنعتی نیمه تمام صنعتی داشته است.

وی تصریح کرد: در جلسات کمیته پایش ضمن بررسی وضعیت طرح صنعتی به طرح هایی که شرایط لازم را داشته باشند و سرمایه گذار نیز راغب به تکمیل و بهره برداری باشد، پس از اخذ تعهد و ارائه برنامه زمان بندی از سوی متقاضیان اعطای مهلت می


برچسب ها: شهرک ها و نواحی صنعتی - صنعتی - تعیین تکلیف - رفع موانع تولید - برگزار - تحقق شعار سال - طرح ها
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 20 واحد صنعتی فارس

رسیدگی به مشکلات 20 واحد صنعتی فارس