مطالب مرتبط:
جزییات حادثه وحشتناک در کاشان | آتش سوزی تریلر حامل مواد نفتی در کاشان خاموش شد+ فیلم
آتش گرفتن تریلر حامل مواد پتروشیمی در جاده قم - کاشان +فیلم
مراتع فلارد چهارمحال و بختیاری دچار آتش سوزی شد
حریق تریلر محور کاشان - قم تلفات جانی نداشت
آتش سوزی جنگل های لرستان برای توسعه اراضی کشاورزی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 17:302024-10-09حوادث

آتش سوزی گسترده تریلر حامل موادنفتی در کاشان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آتش سوزی خودروی تریلر حامل روغن سوخته در اتوبان کاشان-قم خبر داد.

- کاشان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آتش سوزی خودروی تریلر حامل روغن سوخته در اتوبان کاشان-قم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر روح الله فدایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی برای تریلر اظهار داشت: این حادثه در ساعت 13:15 مورخ 18 مهرماه از طریق شماره 125 مرکز کنترل حوادث به آتش نشانی اطلاع داده شد، که به سرعت تیم های عملیاتی از سه ایستگاه شماره سه، چهار و یک آتش نشانی به محل وقوع حریق جهت کمک رسانی به تیم عملیاتی آتش نشانی شهر مشکات در حوالی آن شهر اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه تریلر پس از حادثه تصادف دچار نشت ماده اشتعال زا داخل تانکر شد، ابراز داشت: با حضور آتش نشانان سریعاً اقدامات اولیه اطفا حریق و سرد کردن تانکر تریلر که پر از روغن بوده است انجام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان افزود: در این حادثه با ارسال تصاویر آنلاین به مرکز کنترل حوادث ستاد فرماندهی آتش نشانی کاشان عملیات از طریق اتاق بحران این سازمان رصد و کنترل شد و از این سامانه که چهارمین مرکز در کشور است به نحو مناسبت و کاربردی استفاده گردید.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش سوزی - کاشان - سازمان آتش نشانی - شهرداری کاشان
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده تریلر حامل موادنفتی در کاشان

آتش سوزی گسترده تریلر حامل موادنفتی در کاشان