مطالب مرتبط:
ناترازی روزانه 10 میلیون لیتر بنزین
ترویج مصرف cng بهترین راهکارهای برای رفع ناترازی بنزین
سهمیه بنزین تا چند ماه ذخیره می شود؟
عرضه محدود بنزین سوپر در تهران
اختصاصی| آغاز عرضه بنزین سوپر در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 07:402024-09-25اقتصادي

سی ان جی سریعترین راه برای حل ناترازی بنزین


اکنون ظرفیتی که می تواند به جایگاه ها اضافه شود 20 میلیون متر مکعب در روز است که می تواند مشکل ناترازی بنزین را حل کرده و ما را به صادر کننده تبدیل کند.

- رییس هیئت مدیره انجمن CNG گفت: اکنون ظرفیتی که می تواند به جایگاه ها اضافه شود 20 میلیون متر مکعب در روز است که می تواند مشکل ناترازی بنزین را حل کرده و ما را به صادر کننده تبدیل کند.

محسن جوهری رییس هیئت مدیره انجمن CNG در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سی ان جی نه تنها ناترازی بنزین را حل می کند بلکه ما را به صادر کننده بنزین تبدیل می کند، گفت: اکنون ظرفیتی که می تواند به جایگاه ها اضافه شود 20 میلیون متر مکعب در روز است که معادل 20 میلیون لیتر بنزین می شود و در صورتی که از این ظرفیت استفاده کنیم نه تنها ناترازی بنزین از بین می رود بلکه کشوری به صادر کننده تبدیل می شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 500 جایگاه سی ان جی در کشور جود دارد که این جایگاه ها توان حداقل 45 میلیون متر مکعب سی ان جی را در روز دارند و که به دلیل عدم تقاضا تقریباً نیمی از این ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد جوهری خاطر نشان کرد: متأسفانه با وجود اینکه با کمبود تقاضا مواجه هستیم مهمترین دلیل آن عدم حمایت دولت برای افزایش تقاضا هم در رابطه با تولید کارخانه ای و هم در رابطه با تولید غیر کارخانه بوده است.


برچسب ها: صادر کننده - بنزین - میلیون - سی ان جی - ظرفیت - هیئت مدیره - صادر
آخرین اخبار سرویس:

سی ان جی سریعترین راه برای حل ناترازی بنزین

سی ان جی سریعترین راه برای حل ناترازی بنزین