مطالب مرتبط:
استاندار فارس: پیروان ادیان توحیدی در ایران از حقوق برابر برخوردارند
استاندار گیلان: عزل 3 عضو شورا توسط فرماندار تالش خلاف قانون است + فیلم
هنر های رزمی استاندار جدید تهران جلب توجه کرد
استاندار: جایگاه آذربایجان شرقی در همکاری اقتصادی با کشورهای همسایه منحصربه فرد است
دیدار استاندار با امام جمعه جدید زنجان+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 22:202024-10-21پزشكي

تقدیر خیران از حمایت های استاندار پیشین فارس


آیین نکوداشت یک عمر تلاش خستگی ناپذیر محمدهادی ایمانیه، استاندار سابق فارس و رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حمایت از گسترش پروژه های عام المنفعه و پیشبرد امور خیریه به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین نکوداشت یک عمر تلاش خستگی ناپذیر محمدهادی ایمانیه، استاندار سابق فارس و رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حمایت از گسترش پروژه های عام المنفعه و پیشبرد امور خیریه به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برگزار شد.

این مراسم امروز، 30 مهرماه با حضور جمع گسترده از نیکوکاران و مقامات ارشد استان به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس در مجتمع فرهنگی رفاهی علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این آیین، محمدهادی ایمانیه با قدردانی از مشارکت خیران در پیشبرد پروژه های عام المنفعه خواستار هم افزایی برای پیشرفت ایران اسلامی و رسیدگی به محرومان شد.

وی حضور در جمع خیرین را سعادتی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: کمک به اقشار مختلف جامعه و به ویژه نیازمندان موهبت بزرگی است که از سوی پروردگار متعال به بهترین بندگانش اعطا می شود.

ایمانیه از نیکوکاران به عنوان نعمت های الهی در کره خاکی یاد کرد و افزود: با همت والای نیکوکاران است که جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار می گیرد.


برچسب ها: محمدهادی ایمانیه - علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - عام المنفعه - تامین سلامت - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر خیران از حمایت های استاندار پیشین فارس

تقدیر خیران از حمایت های استاندار پیشین فارس