مطالب مرتبط:
با فوت این چهره معروف سیاسی چالش برانگیزترین پرونده در روابط واشنگتن-آنکارا بسته شد!
مسئول بسیج رسانه سپاه تهران: ضرورت تشکیل کارگروه برای احصا دغدغه بانوان/ استفاده از اندیشه و حضور بانوان در میدان یک اصل است
کارگر بسته بندی
اختلافات جزیی بهانه ای است تا دشمن به اصل اسلام ضربه بزند / دلایل شدت گرفتن ناآرامی ها در منطقه
کارمند بسته بندی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 17:352024-10-21ورزشي

تاج در کمیسیون اصل نود؛ پرونده ویلموتس بسته شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به جلسه این کمیسیون با رییس فدراسیون فوتبال گفت که طبق توضیحات آقای تاج پرونده ویلموتس در دادگاه عالی ورزشی فیفا بسته شده و به او 4 میلیون و 700 هزار یورو پرداخت شده است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به جلسه این کمیسیون با رییس فدراسیون فوتبال گفت که طبق توضیحات آقای تاج پرونده ویلموتس در دادگاه عالی ورزشی فیفا بسته شده و به او 4 میلیون و 700 هزار یورو پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کشوری در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه با حضور آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد و سه موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: موضوع اول درباره بحث قرارداد ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بود که سال های سال کشور درگیر آن است؛ سوال کمیسیون این بود که فرایند دادگاه قرارداد ویلموتس و پرداخت خسارت مورد ادعای ایشان در دادگاه عالی ورزشی فیفا و به کجا رسیده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود توضیح داد: آقای تاج موضوع را به این شکل مطرح کرد که در برخی قراردادها، عدم پرداخت و یا تاخیر دو ماهه در پرداخت منجر به فسخ یک طرفه قرارداد می شود لذا این موضوع شامل حال کسانی مثل استراماچونی و ساپینتو دو سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و برانکو سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و حتی ویلموتس شده اس


برچسب ها: رییس فدراسیون فوتبال - کمیسیون اصل نود - کمیسیون - فدراسیون فوتبال - پرونده ویلموتس - رییس فدراسیون - ویلموتس
آخرین اخبار سرویس:

تاج در کمیسیون اصل نود؛ پرونده ویلموتس بسته شد

تاج در کمیسیون اصل نود؛ پرونده ویلموتس بسته شد