مطالب مرتبط:
لغو شکایت حقوقی اپل از سازنده جاسوس افزار پگاسوس
حزب الله یک جاسوس موساد را در لبنان به دام انداخت
لغو شکایت حقوقی اپل از سازنده جاسوس افزار پگاسوس
یک جاسوس رژیم اسراییل در لبنان به دام افتاد
فوری/ جاسوس ایران در اسراییل دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 08:552024-09-22بين الملل

فناوری چگونه «جاسوس قاتل» می شود؟


تروریسم الکترونیکی باب جدیدی از وحشیگری در دنیا محسوب می شود، چراکه قربانیان اصلی این حملات غیرنظامیان هستند و باند تبهکار صهیونیستی در حمله به غیرنظامیان ید طولایی دارد.

- تروریسم الکترونیکی باب جدیدی از وحشیگری در دنیا محسوب می شود، چراکه قربانیان اصلی این حملات غیرنظامیان هستند و باند تبهکار صهیونیستی در حمله به غیرنظامیان ید طولایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گزارش روزنامه جوان درخصوص بررسی ابعاد تروریسم الکترونیکی است که در ادامه می خوانید: همین چند روز پیش صدای انفجارهای متعدد همزمان لبنان را لرزاند.

زیاد طول نکشید تا فضای مجازی مملو از تصاویر زخمی های انفجارها شود؛ تصاویر دلخراشی که خبر از قطع عضوهای متعدد و نابینا شدن مقطعی و دائمی اعضای مردم لبنان می دادند و در تلاطم اخبار گوناگون، یک کلمه تبدیل به فراگیری (ترند) ثابت رسانه ها شد: پیجر .

پس از مدتی علت انفجارها افشا شد و با توجه به تصاویر موجود، دستگاه های الکترونیکی ارتباطی موسوم به پیجر که به صورت انبوه در اختیار واحدهای خدماتی، جهاد البناء (سازمانی مشابه جهاد سازندگی ایران به منظور آبادانی و ساخت وساز که از سال 1988 مشغول به کار است)، نیروهای نظامی و غیرنظامیان لبنانی بود، عامل این انفجارها بود.


برچسب ها: تروریسم الکترونیکی - غیرنظامیان - الکترونیکی - تروریسم - قربانیان - تبهکار - تصاویر
آخرین اخبار سرویس:

فناوری چگونه «جاسوس قاتل» می شود؟

فناوری چگونه «جاسوس قاتل» می شود؟