مطالب مرتبط:
متخلفان شرکت فولادی در تبریز 2 هزار و 657 میلیارد ریال جریمه شدند
پرداخت 2،000 میلیارد ریال دیون شرکت بیمه تجارت نو از ابتدای مهرماه
محکومیت 2657 میلیاردی شرکت فولادی در تبریز
واحدهای متخلف در آذربایجان غربی بیش از 12 هزار میلیارد ریال جریمه شدند
پرداخت 2،000 میلیارد ریال دیون شرکت بیمه تجارت نو از ابتدای مهرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 10:502024-10-09اقتصادي

متخلفان شرکت فولادی در تبریز 2 هزار و 657 میلیارد ریال جریمه شدند


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متخلفان یک شرکت عرضه کننده ورق فولادی در تبریز به پرداخت 2 هزار و 657 میلیارد ریال معادل چهار برابر ارزش کالا محکوم شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متخلفان یک شرکت عرضه کننده ورق فولادی در تبریز به پرداخت 2 هزار و 657 میلیارد ریال معادل چهار برابر ارزش کالا محکوم شد.

شهرام محسنی با اعلام این خبر افزود: بازرسان سازمان صمت با بررسی وضعیت این شرکت، تخلف عرضه خارج از شبکه ورق فولادی در این شرکت را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه سوم تعزیرات حکومتی تبریز به پرونده تخلف شرکت مذکور به علت عرضه خارج از شبکه مقادیر زیادی ورق فولادی به ارزش 664 میلیارد و 366 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه با بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل فروش غیرقانونی ورق های فولادی به جای بکارگیری در تولید بر اساس پروانه مربوطه، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و شرکت متخلف را به پرداخت هزار و 328 میلیارد جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات، محسنی، ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی همچنین مدیرعامل شرکت را به پرداخت یک هزار و 328 میلیارد ریال جزای نقدی


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات حکومتی - روابط عمومی سازمان - سازمان تعزیرات - ورق فولادی - تعزیرات - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان شرکت فولادی در تبریز 2 هزار و 657 میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان شرکت فولادی در تبریز 2 هزار و 657 میلیارد ریال جریمه شدند