مطالب مرتبط:
برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تبریز ضروری است
برگزاری نمایشگاه های بین المللی در آذربایجان شرقی ضرورت دارد
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران | تجربه ای نوین از هنر و صنعت
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران 23 مهرماه گشایش می یابد
نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ملزومات پزشکی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 19:252024-10-09سياسي

برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تبریز ضروری است


برگزاری نمایشگاه های بین المللی نه تنها ضرورت دارد، بلکه یک اقدام بسیار مفید در راستای تبلیغات و معرفی تولیدات استان و کشور است.

- تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری نمایشگاه های بین المللی نه تنها ضرورت دارد، بلکه یک اقدام بسیار مفید در راستای تبلیغات و معرفی تولیدات استان و کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام سرمست در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودروی تبریز، گفت: آذربایجان شرقی هم از نظر تعداد نمایشگاه هایی که در طول سال برگزار می شود و هم از نظر وسعت سالن هایی که در اختیار دارد جزو اولین های کشور بوده و ظرفیت های بی نظیری دارد.

وی با اشاره به سطح برگزاری نمایشگاه خودروی تبریز، گفت: بخش قابل توجهی از محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده محصول خلاقیت و نوآوری بود و تولیدکنندگان سعی کرده اند به لحاظ کاربری تنوعی در محصولات خود داشته باشند که این نقطه قوت نمایشگاه بود.

سرمست ادامه داد: البته تأکید من بر این است که در آذربایجان شرقی به لحاظ وجود صنایع مادر و قطعه سازی که داریم، در راستای تکمیل زنجیره تولید، ساخت یک خودرو با برند معتبر انجام شود که بتواند از لحاظ کیفیت و رقابت پذیری حرفی برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها: نمایشگاه های بین المللی - برگزاری نمایشگاه - نمایشگاه - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - نمایش - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تبریز ضروری است

برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تبریز ضروری است