مطالب مرتبط:
3482 قلم کالای قاچاق در اصناف قزوین کشف شد
کشف 10 میلیارد تومان البسه قاچاق در خیابان مقدس اردبیلی
کشف 22 تن روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان
کشف 55 دستگاه ماینر قاچاق در بابل
کشف 29هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 14:102024-10-16حوادث

کشف کالای قاچاق 80 میلیاردی از یک کارخانه در اصفهان


اصفهان _ فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 21 تن ماده اولیه چسب خمیری در بازرسی مأموران پلیس امنیت اقتصادی از یک کارخانه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید علینقیان پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از نگهداری کالای قاچاق در کارخانه ای واقع در یکی از شهرستان های استان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به این کارخانه اعزام و در بازرسی از محل موفق شدند 21 هزار و 170 کیلو ماده اولیه چسب خمیری خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - پلیس امنیت اقتصادی - فرمانده انتظامی - کارخانه - امنیت اقتصادی - اصفهان - استان اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق 80 میلیاردی از یک کارخانه در اصفهان

کشف کالای قاچاق 80 میلیاردی از یک کارخانه در اصفهان