مطالب مرتبط:
تصاویر/ جلسه بررسی مشکلات حوزه علمیه لرستان
خبر بد برای بازنشستگان/ جلسه بررسی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مجلس عقب افتاد
حضور پاک نژاد در کمیسیون صنایع و معدن مجلس با محور بررسی ناترازی انرژی
حضور پاک نژاد در کمیسیون صنایع و معدن مجلس با محور بررسی ناترازی انرژی
مشکلات منابع انسانی و ایمنی مجتمع مس سرچشمه بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 18:502024-10-20سياسي

مشکلات دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود بررسی شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از بررسی مشکلات و مباحث دانشگاه فرهنگیان با حضور رییس این دانشگاه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از بررسی مشکلات و مباحث دانشگاه فرهنگیان با حضور رییس این دانشگاه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی کشوری با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در ابتدا گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی بررسی شد.

وی با اشاره به این گزارش، گفت: مرکز پژوهش های مجلس، در این پژوهش خود نظر اقشار مختلف مردم را در رابطه با فساد در بخش عمومی بررسی کرده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت مقرر شد که ما بتوانیم یک تبادل اطلاعاتی با کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مورد طرز کار مراکز افکارسنجی دستگاه های مختلف داشته باشیم تا کمیسیون اصل نود بتواند از این طریق اطلاعات دقیق تری را در رابطه با سنجش ادراک و تجربه مردم از فساد در بخش عمومی به دست بیاورد.

کشوری افزود: در ادامه رییس دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حاضر شد؛ وی ضمن اشاره به کارکردهای دانشگاه فرهنگیان، دغدغه های


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - کمیسیون اصل نود - کمیسیون اصل نود مجلس - کمیسیون - دانشگاه فرهنگیان - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود بررسی شد

مشکلات دانشگاه فرهنگیان در جلسه کمیسیون اصل نود بررسی شد