مطالب مرتبط:
شیلنگ کشاورزی: انواع و کاربردهای آن را بشناسید
چطور مژه مصنوعی را تمیز و سالم نگه داریم؟ نحوه تمیز کردن انواع مژه مصنوعی از اکستنشن تا ابریشمی
اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ چند؟+ قیمت جدید انواع موبایل
قیمت انواع سکه امروز شنبه 7 مهر
چیدمان داخلی کانکس، عکس و مشخصات انواع کانکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 11:302024-09-28حوادث

کشف بیش از 9 کیلوگرم انواع موادمخدر در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 9 کیلو و 556 گرم انواع موادمخدر و دستگیری 59 نفر توزیع و مصرف کننده موادمخدر در اجرای یازدهمین مرحله طرح آرامش در شهر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 9 کیلو و 556 گرم انواع موادمخدر و دستگیری 59 نفر توزیع و مصرف کننده موادمخدر در اجرای یازدهمین مرحله طرح "آرامش در شهر" توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: هم زمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و در راستای کاهش دغدغه های خانواده ها از حضور معتادان و فروشندگان مواد مخدر و تشدید اقدامات، پیرامون مراکز آموزشی در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر به مدت چهار روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد 27 نفر از معتادان متجاهر دستگیر و به مراکز بازپروری معرفی شدند، اظهارکرد: در این ماموریت تعداد 21 نفر توزیع کننده خرد و یک نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر نیز دستگیر و در مجموع مقدار 9 کیلو و 556 گرم نواع موادمخدر سنتی و صنعتی از متهمان کشف شد.


برچسب ها: پلیس مبارزه با موادمخدر - موادمخدر - مبارزه با موادمخدر - فرمانده انتظامی ملایر - مواد - مخدر - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9 کیلوگرم انواع موادمخدر در ملایر

کشف بیش از 9 کیلوگرم انواع موادمخدر در ملایر