مطالب مرتبط:
کامارا: منتظر بازی فردا هستیم
کامارا: منتظر بازی فردا هستیم
کامارا: کاملاً آماده و منتظر بازی مقابل استقلال هستیم
خبری مهم درباره پخش بازی های استقلال و پرسپولیس
سورپرایز گاریدو برای بازی آسیایی چه کسی خواهد بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:052024-09-30ورزشي

کامارا: بهترین خودمان را برای این بازی می گذاریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: - بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: به هواداران افتخار می کنم، مطمئن باشید که ما و مربی بهترین خودمان را برای این مسابقه می گذاریم و بیشترین چیزی که از آنها می خواهیم حمایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: برای بازی فردا آماده هستیم و می خواهیم نتیجه را کسب کنیم؛ ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف مان است تا یک برد خوب را تقدیم هواداران کنیم.

وی افزود: فوتبال است؛ اگر راجع به خودم بخواهم صحبت کنم؛ آمده ام که از تجربه خودم برای تیم استفاده کنم؛ من سپاهان، شهر اصفهان و هواداران سپاهان را دوست دارم.

کامارا تصریح کرد: نه فقط به خاطر اینکه امروز عضو تیم سپاهان هستم این را می گویم؛ کاملاً صادقانه می گویم خوشحالم که اینجا هستم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: درباره هواداران هم افتخار می کنم به آنها، مطمئن باشید که ما و مربی بهترین خودمان را برای این مسابقه می گذاریم و بیشترین چیزی که از آنها می خواهیم حمایت است.


برچسب ها: تیم فوتبال سپاهان - فوتبال سپاهان - استقلال تاجیکستان - تیم فوتبال - سپاهان - فوتبال - کوثر اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

کامارا: بهترین خودمان را برای این بازی می گذاریم

کامارا: بهترین خودمان را برای این بازی می گذاریم