مطالب مرتبط:
ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است
پزشکیان عازم ترکمنستان شد/ رییس جمهور: شخصیت هایی نظیر مختومقلی فراغی گواه ارتباط فرهنگی عمیق دو ملت ایران و ترکمنستان هستند
افشای ارتباط تجزیه طلبان ایران با اسراییل + ویدیو
فعال سیاسی مشهور روسیه: همانطور که رهبر ایران گفت، اسرییل؛ غده سرطانی در نقشه جهان است
توصیه روسیه به شهروندانش در ایران: تدابیر امنیتی را رعایت کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 13:402024-10-11سياسي

ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است


رییس جمهور کشورمان در دیدار با رییس جمهور فدراسیون روسیه با تاکید بر توسعه همکاری های مشترک بین دو کشور، گفت: ارتباط ما با روسیه صمیمانه و راهبردی است.

- رییس جمهور کشورمان در دیدار با رییس جمهور فدراسیون روسیه با تاکید بر توسعه همکاری های مشترک بین دو کشور، گفت: ارتباط ما با روسیه صمیمانه و راهبردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود پزشکیان ظهر امروز جمعه در دیدار ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه، با تاکید بر توسعه همکاری های مشترک بین دو کشور گفت: ارتباط ما با روسیه صمیمانه و راهبردی است.

رییس جمهور با ابراز خرسندی از فرصت دیدار با همتای روس خود گفت: از نظر اقتصادی و فرهنگی ارتباطات ما روز به روز تقویت شده و قوی تر می شود.

روند رو به رشد همکاری های ایران و روسیه با توجه به اراده رهبران عالی دو کشور به ضرورت تقویت این ارتباطات باید تسریع شود.

پزشکیان با بیان اینکه ایران و روسیه ظرفیت های متقابل و مکمل خوبی دارند و می توانند به یکدیگر کمک کنند، افزود: مواضع ما در دنیا خیلی نزدیک تر از دیگران به یکدیگر است.

رییس جمهور با ابراز امیدواری نسبت به تسریع در امضای سند راهبردی مشارکت ایران و روسیه، بر توسعه همکاری های فیمابین تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم در جریان حضور در اجلاس بریکس در روسیه، این معاهده را نهایی کنی


برچسب ها: توسعه همکاری های مشترک - رییس جمهور - فدراسیون روسیه - روسیه - ارتباط - جمهور - راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است

ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است