مطالب مرتبط:
وزارت فرهنگ آماده برگزاری کنگره هایی برای معرفی بزرگان حوزه است
سید علی خمینی: سید حسن نصرالله نماد جمع میان عقلانیت و جهاد بود/ وعده ی صادق 2 گوشه ای از توان هجومی ایران در مقابل تمام توان دفاعی دشمن بود/ سوخت معنوی موشک ها، ساختار اسلامی و مردمی نظام است/ به پاس داشتن رهبری شجاع و ملتی شجاع سجده شکر به جا می آوریم
سیدعلی خمینی: به پاس داشتن رهبری شجاع و ملتی شجاع سجده شکر بجا می آوریم
به پاس داشتن رهبری شجاع و ملتی شجاع سجده شکر بجا می آوریم
کاش به درد این رهبر شجاع بخوریم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 19:152024-10-05سياسي

وکلا باید با الگوبرداری از بزرگان، شجاع باشند


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت صلح و سازشدر پرونده های خانواده، گفت: جلوگیری از افتراق و طلاق در بین خانواده اجر معنوی بزرگی در پیشگاه خداوند دارد و انتظار داریم وکلا به این مهم توجه کنند.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت صلح و سازشدر پرونده های خانواده، گفت: جلوگیری از افتراق و طلاق در بین خانواده اجر معنوی بزرگی در پیشگاه خداوند دارد و انتظار داریم وکلا به این مهم توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تحلیف هزار و 200 نفر از کارآموزان ورودی شهریور 1402 مرکز وکلای استان تهران عصر امروز در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد.

حسن عبدلیان پور در این نشست با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع به خاطر عملیات غرورآفرین وعده صادق 2، تشکر می کنم.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: بدانید برای همه مشاغل، مراسم تحلیف برگزار نمی شود و تنها برای قضاوت، پزشکی، کارشناسی و وکالت مراسم تحلیف برگزار می شود لذا قدم در راه خطیری گذاشتید که باید از این جایگاه مراقبت کنید.


برچسب ها: خانواده - مشاوران خانواده - وکلا - نیروهای مسلح - قوه قضاییه - ستاد کل نیروهای مسلح - کارشناسان
آخرین اخبار سرویس:

وکلا باید با الگوبرداری از بزرگان، شجاع باشند

وکلا باید با الگوبرداری از بزرگان، شجاع باشند