مطالب مرتبط:
فیلم| اجتماع خود جوش مردم انقلابی میاندوآب در محکومیت جنایات اسراییل
حزب الله لبنان یک مسیر انسانی و انقلابی است
حزب الله لبنان یک مسیر انسانی و انقلابی است
تصاویر/ قیام انقلابی مردم مشهد در حمایت از حزب الله لبنان
دیپلماسی علمی باید به صورت روان با جامعه جهانی صحبت کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 00:202024-09-29سياسي

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند


نیروهای انقلابی مقید به انقلاب اسلامی هستند و فعالیتشان نباید فقط به انتخابات خلاصه شود بلکه با برگزاری جلسات، - نسبت به مسائل جامعه حساس باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای کمیته راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: افرادی در جامعه هستند که به اشخاصی همچون شهید حسن نصرالله علاقمندند و باید به این افراد امید به پروردگار و تکیه بر ایمان را القا کرد.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال تخریب اسلام هستند، افزود: اما دین مبین اسلام همچنان پابرجاست و کسی نمی تواند در پایه های آن تزلزل ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان باید با هوشیاری تمام مراقب تله دیگران باشند، افزود؛ غرق شدن در دام دیگران موجب از بین رفتن جایگاه می شود.

حجت الاسلام پورذهبی برگزاری جلسات کوچک برای پاسخگویی به سوالات ادارات را لازم خواند و اعلام کرد: تزریق امید به جامعه نیاز امروز است و باید همه در این راستا همت گمارند.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و صلابت رهبری به ما آرامش می دهد، اذعان کرد: بعد از شهادت سید عباس موسوی، اسراییلی ها گفتند، کاری کردیم که دیگر حزب الله کمر راست نکند اما ب


برچسب ها: نیروهای انقلاب - ائتلاف نیروهای انقلاب - نماینده ولی فقیه - انقلاب - نیروهای انقلابی - کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند

نیروهای انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند